Kaikki sairauteni
ovat oireettomia
Minulla on
takuulla ne kaikki
Eniten olen
siitä huolissani
Miksi he kohtelevat
minua kuin
tervettä
Jolla ei ole mitään
hoidon tarvetta
Näin huonon
näköisellekin
Seuraava tutkimus
Silmäsairaala
Coronariassa vasta
ensi vuoden puolella

Kaikki sairauteni
ovat oireettomia
Mutt mikään ei enään
niinkuin ennen
Aina kun käyttäydyn
lajitovereistani
vanhoista miehistä
poikkeavasti
Katsovat hoitavat
jotenkin kuin
säälivästi

Määräävät sitten
vuoden sähköisen
reseptin pariin
turhaan pilleripurkkiin
Nyt niitä on tuossa
kolmekymmentäkuusi
yhteenkään vaivaani
vaikuttamatonta
purkillista
Miksi he eivät
ota minua vakavasti

Kaikki sairauteni
ovat oireettomia
Satakiloiseesa
miehessä piiloutuneina
Luulosairaudeksi
väittivat sitäkin
vakavaa vaivaa
Lume lääkettä
minulle kirjoittivat
Minä kun olisin
ollut tyytyväinen
litraiseen pirtupulloon
Kyllä sitä tässä taas
Miehisen miehen
heikoin kohta
Kärsii itsetunto