Voisitko sinä sen
Ymmärtäisitkö
Mistä kaikesta olen
katkerasti vaiennut,,
kateellisena ,,,,,
Kuunnellut korvat
hörössä
pupillit laajentuneina
Sieraimet väristen
Jäykällä kielella
huuliani lipoen

Voisitko sinä sitä
kahden kanssani
Antaa hyviä neuvoja
minulle
Kädestäni kiinni pitäen
Sitten voimme kait
Pitää pienen tauon
Hengähtää syvään
Jatketaan sitten taas
Kun sinä haluat ja
minä jaksan

Tuskin siitä edes
nuorelle miehelle
Riittävästi liikuntaa
Sanoit isoon ääneen
Ettei tippaakaan sitä
Yhtäkään nytkäystä
edes takaista edes
takaista edes takaista
Alkaa jo tämä hierontas
minua ramaista vähän
Kymmenessä vuodessa
Vielä se rassaa meita
Halujemme ajoitus
Kun sinä haluat ja
minä en jaksa
Kun minä haluan ja
sinä ett jaksa
Tyhjän panttina koko
eilinen ravintola ilta
Kun mina paukkuja
latasin,,,
Sinä valmistauduit
ammuksiani säilömään
Ovatkos ne jo
suutareita kaikki
Vai kylvinkö ne
Turhan karuun kylmään
maaperään