Voisikohan tämän
jo poistaa allakasta
Onhan tätä aiemmin
vaarikin viettänyt
Silloin kun vaari oli
tyttösistä viehtynyt
Kiihtyi heti kun
vilahti lyhyen
minihameen helma
Sukahousujen
saumat nehän tietä
osoittivat sinne päin

Silloisilla kokemuksilla
Eihän niillä vielä sanoa
että paljoilla.....
Siitä niitä sitten
kertymään alkoi
Ensin ovien takana
varaston puolella
Harrasteitten puolella
se homma oli
monasti niin liki
Mutt aina se jäi
vain ajatuksen asteelle
Ei nyt joku voi tulla

Oli toki joskus päivä
Kansain välisten naisten
Juhlittiin sitä silläkin
nimellä,,
Siitä sekin oli kumma
homma vaarin mielestä
Eroon en siinäkään
hommassa päässyt
vieraasta kielestä
oikeassa korvassani
Enhän kaikkea sen
sanomasta ymmärtänyt
Mutt hyvältähän se
jäykistynyt kieli
kostuneessa korvassani

Naisten päivä on
vaarillekin tänään
Sääli vaan että
kukat ovat niin kalliita
Kukaan naisista ei
vanhasta hampaattiomasta
joka kädessään vain
yhtä ainoata kukka
Olis edes isokokoinen
suuri ja punainen
Vaan kun on tuöllainen
kalvakka käppänä
Pahoin rupsahtannu
On kuin mini tulppaani
Muutama pudonnut
rypistynyt terälehti

Tämän vois jo poistaa
allakasta......
Niin monella nimellä
minäkin olen viettänyt
naisten päivää
Miten ovatkaan nuo
Sossun akat kiertäneet
Kallion kivijalkakauppoja
Kuin täikammalla sukien
Eivätkän he minua
Minä olin jo kaukana
Lauttasaaressa....
Sen jälkeen heti
Tapiolan puutarha
kaupungiosassa,,,,
Sen verran olin jo
mainettani kasvattanut
Espoolaistenkin
kotiapulaisten piirissä