Nythän se on
runovaarille
liki yks ja sama
Neljää vaille
tai neljää yli
Neljää yli se on
vaarista
mukavampaa
Anteeksi että
myöhästyin siitä
kiireistä harhaan
vievästä junasta

Yleensähän ne
aina ovat ,,,,,
Neljä minuuttia
vähän myöhässä...
Seuraavahan
se lähtee vasta
Kymmenen minuutin
päästä.....
Voin taas jatkaa
tätä väkerrystä

Kaikessa rauhassa
Hyvin alkanutta
matkaa.....
Mutt perillä olen sen
vartin myöhässä
Tällä iällä ei edes
sillä vartilla ole
minkäänlaista
merkitystä....
Vain siilä että
silkkaa
huolimattomuuttaan
Oli unohtanut
aikani peruuntumisesta
ilmoittaa
Eihän se syy ollut
ollenkaan hänessä
Minähän se olin
joka ei ollut
tavoitettavissa

Minä vain vähän
neljä minuuttia
myöhästyin siita
tasatunnin junasta
Soitin määränpäähän
Minä olen tänään
neljän minuutin
vuoksi vähän
vaivautunut sairas
Siitä syystä en ole
tänään enkä huomenna
Tavoitettavissa siltä
Kaupungin parhaalta
kyttäyspaikalta