Vaarihan ei usko
moisiin
Työpaikkoja
vaihtaessa
monen moista
haittaa oli
mokomista
Sain niistä niin
hyvää mahdotonta
tulosta....
Ei herra paratkoon
meille mokomaa
Huonoon valoon
saattaa meidät
jokaisen

Olihan se jo silloin
hankala
Edellisen kerran
täällä ollessaan
Opettajat tämän
hienon talon
koulutusjärjestelmässä
sai tolaltaan
Aina kun olin
keskusliikkeen
koulutuksessa mukana

Testattua testattiin
vahtimalla
Etten lunttaa saa
ulkopuolisilta
neuvoja.....
Testin jälkeen sain
ennätys tuloksen
Eihän tuommoista
voi ollakaan

Minähän vain olin
ikäni ollut
Erilaisten testien
hämmästystä
herättävä kesto
menestyjä
Tuo se kait oli
työelämässä
minua seurannut
liki ihmeiden tekijän
hurja maine
Minä vain sen minkä
varmasti osasin
Jätin tekemättä
kaiken sen joka ei
edistänyt asiaa

Valitsin partnereiksini
Muutaman vanhan
ruman häijyn akan
kateen ja kavalan
Sitä kautta sain
korviini kaikki ne
juorut.....
Joita en mitenkään
muuten olisi korviini
taakse tammipuisen
oven jykevän
Vaikka hävitinkin
liikenne valot

Ovet pidin auki päivät
Tyhjyyttään
kumisevaan käytävään
Minähän olen vetävä
hyvän tahtoinen
En peloittava
Minun huoneeseeni
voi tulla koputtamatta