Enhän minä halunnut
sitä että....
Ettenkö olis ollut
maineeni veroinen
Enhän minä halunnut
sitä että....
Että kaikki se kohu
ennakolta
Etteikö se olis
paikkansa pitänyt
Itsekin autoin noita
Syötin myllyyn
omia reittejäni
Kauhu tarinoita......

Sillä kertaa olin
vaihtamassa
läänin toiseen laitaan
Väittivät minun
haukanneen ahmatillekin
liian suuren palan
Mutt olin jo saanut
jalkani herra hissin
oven väliin
Yhdistivät neljä piiriä
perustin siinä
osuuskaupallisen
tasavallan.....

Hetken siinä kaikisa
mahdollisissa
keskustelu pöydissä
kipuiltuani.....
Sitten sen kertaheitolla
perustin kaksi kielisen
kuningaskunnan
Kuriiripostilla käskyjä
Komentoja kädettömille
Vähemmällä pääsette
kun ette pähkäämiselle
vähääkään aikaa,,,,,
Antakaas kun minä
ajattelen.....
Tehkääpäs vain työnne
niinkuin minä olen
antanut ohjeet