En ollut varma
ajankulusta
Alkuviikon päivä
Olisko eilisellä ollut
maanantai tiistai
keskiviikko tai
jotain,,,,
En ollut varma
Vinipullon aukaisit
Sen katson että
on valkoista
Edes kielellä
lipsuteltavaa sitä
Sport viiniä

Olit juuri minut
Säikäyttänyt vaarin
pahoin eilisiltasella
Valellut olit
punaviiniä
laventelin tuoksuiselle
lakanalles,,,,,
Nautimme punaviiniä
Nautimme nautimme
En kiellä sitä
Ettetkö olisi yrittänyt
estellä

Olit nukahtavinasi
Minä olin sitä mieltä
Et sinä edes huomaa
Kun minä yks kaks
pikaisesti
Olit mukana muka
vastentahtoisesti
Aamulla herätessämme
Hän vesissä silmin
Sinä tunnoton roisto
Ihan vaan noin
huomaamatta sinä
Tärkeimmän aarteeni
kunniani veit....
Katso nyt mitä teit

Miten vähällä luulet
pääseväsi
Minä olin eilisellä
vielä päivää vailla
kuudentoista vuoden
Tästä todisteesta
Äitinsä piti visusti huolen
Lanoliinin tuoksuinen
Punaviinille verinen
Viisisataa Euroa
kivusta särystä
kunnian menosta

Alta ja päältä kourimisesta
Käden päälle panosta
Hengellisestä
manipulaatiosta
Olin kuulemma koko
yön sitä hokenut
Iloista antajaa
jumalatkin rakastaa