Minä olen jo
vanha ja
huono muistinen
Muistuta minua
niistä asioista
Joista palaan
viereesi
puuskuttaen
Muistuta minua
niistä asioista
joista kasvoillani
vielä on kelmeä ilme
Muistuta minua
etten yli voimieni
muistutan sinua
Pidän sinua
hengestäni
vastuullisena
Minä olen jo vanha
ja huono muistinen

Jos sattuu vain
käymään niin
Että kesken kaiken
irtisanoutuu tuo
sydämeni jonka
kestävyydellä leikin
Ennenhän olin
kuin nopeampi
polku miina
Siihen sitä piti
sentään koko jalalla
päälle astua
Tuhoisin lie kiven
kyljessä tuo
viuhkamiina

Mitäs minä noista
tietäisin
Olen sentään vanha
ja huono muistinen
Miks yht äkkiä irti
sanoutui tuo
Jonka kanssa
sydämeni

kestävyydellä lekin
Minä olin siinä
sotatilanteessa
huono kauppamies
No olivathan ne
heikko kuntoisia
Heiluttelivat sentään
pyrstöjään
Toisaalta sen että
kelvatloon
Tilalle sain laiskoja
kunnottomia satiaisia