Voiko olla....
No sehän selviää
kyselemällä
Jotain lie
minussa vikana
Nakkeli niskojaan
Katseella tiukasti
tiukasti arvioi
No on kai tuolla
Kunnolla massia
pussissa...
Pikku rotsinsa
povitaskussa
En vain tiennyt
vertasikos minua
paikallisiin
persaukisiin

Nautittiin

nopsasti
muutama terävä
Tanssittiin hitaita
Vielä oli mulla
pari notkeaa polvea
ja kova oli
puujalka,,,,
Kysyi minulta
voitko tulla
Onko sulla
Voin tulla oli mulla
Siitähän me
kämppäänsä
kevyt kenkäisesti
Huhdottuamme
märkä selkäisinä
jonkun aikaa
Kysäisin vähän
hätäisemmin
Voinko jo tulla

Tultuani,,,,
Tyytyväisenä
huokaili hänkin
Vedin henkeä
Etsiskelin katseella
Hyvonin valkeaa
kerrastoa ja
vasemman jalkani
sukkaa....
Löydettyäni kaiken
tarvitsemani
Päätöksen olin tehnyt
Voinko jo lopettaa
tämän turhan
kirnuamisen
Joko minä saan mennä