Ilman sen kummempaa
Vailla aiempaa
kokemusta
Pohtimaan
jäi vaari
Tämän moistakos
se olis,,,,,
Oliko vaarilla
vielä riittävästi tarmoa
Olikos sitä vielä
Tulevaan uteliaisuutta
Vieläkös tulis
vanha mieskin kuin
poro vasemmalle
tai oikealle puolelle
erotelluksi
Lähetettäiskö
ylös vako alas
Ilman sen suurempaa
Eihän ne minua
kaitaa tietä
Jyrkkiä portaita jo
sielultaan
rauhoittunut,,,,
Mitäs minä muuta kuin
Olin vain
runoja kirjoitellut
Syykseni sen että.....
Täällä eivät runoilijatkaan
Ikimaailmassa ole
saaneet sanoja sekoitella

Ilman sen kummwmpaa
No olihan mulla
aiemmastakin
kokemusta
Olin vahtinut niin
monenmoisia
Helvetin tarpeisiin
varattuja voimamiehiä
Mutt heikkoutensa
ne olivat heilläkin
Tarpeensa itse kullakin
Tyhmiä olivat
tarpeittensa orjat
Luulin minä heidän jo
heränneen koomasta
Mitä vielä kuinka ne
kiireiset...
Herra hississä
sinne helvettiin
Paikallisiissa
seinäkirjoituksissa
ilmoitus,,,,
Huomisesta lähtien
Käyttöön ne
Siitä paikasta
viimeiset kiimaiset