Vielä kun voin ja
ilakoida jaksoin
Minähän otan ja
mielialaansa
kohennan....
En minä väkisin
Mutt vielä kun voin ja
ilakoida jaksan

Herkin käsin
kostein silmin
Kuulemani mukaan
Häneen ei pomon
suojattiin
Kähminyt ei kukaan
Aina minä ensin
nousin ylös viereltään...
Vielä kun voin
Kunhan vaan jaksoin
Mitä kaikkea nautin
autuaan luvattomasta
onnettoman onnesta

Vielä kun minä voin
ilakoida jaksoin
Minähän otin ja
viinillä mielialaansa
kohensin
Herkin käsin
kostein silmin
Punatuin huulin
Mascaran alle
piilotetuin
tummin kulmin
Ajatelkaan miltä
se näytti
huvikummullaan
Firman hiihtomajan
Kuin sukset ristissä
Paanuinen katto

Vedin verhot ikkunaan
Otin itseltäni ja
häneltä pois
Tottakait minulla
silloin vielä tuo
nyky vähän jöpötti
Totta kait me
firman paanukattoisessa
Mitenkäs me siinä
Kaljut kehot paljaina
Jalkamme olivat
pahasti ristissä

Parasta mitä muistan
meistä syntisistä
Saman aikaisesti me
kaljuin kehoin
Firmamme
paanukattoisessa
Minä ja sihteerini
Hyvän suhteen sain
kun kanssaan ilakoin