En taida ehtiä
Kävi vaarille
peli onni
Tonnin kilautin
koneesta
Miten tässä näin
En taida ehtiä
illaksi kotiin

Soittelin vanhalle
kaverille
Tulen tuolta
Alkon kautta
Minä tuon tullessani
Laatu juomiks
muutan tämän
päiväisen voittoni
Enkä minä mitään
muuta kuin
laatu rommeja ja
konjakkeja

Laita kattilas
ikitulelle
Keitä vettä
riittävästi
Käväisinhän
minä ostoksilla
Parhaiksi
kokeamiani nostin
Senhän minä
ennalta että
kaupungin paras
valikoima ohenteita
oli kaapeissaan
panimon entisellä
tuotepäälliköllä

Säntäsin sen
minkä jaloistani
Vanhan tutun
oven taakse
Vieras mies avas
mulle oven
Eihän hän enään
aikoihin ole
asunut täällä
Jo vuosi kaudet
on ollut tuolla
pilvien päällä
Puhelimeensa
vastaa joku
Arkkienkeli Gabriel
Se vanha dogu

Soitin Kerava
Taxin.....
Sillä tavoin ei
tule tarvetta
En taida ehtiä