Älkääpäs peljätkö
Älkää menettökö
toivoanne
tulevista
liki varmoista
työpaikoista....
Niin pitkään kuin
jaksan elää....
Minä olen teidän
kanssanne....

Mitä pidemmlle
tästä...
Sitä riippuvaisempi
on vaari halukkaan
vieri hoidosta
Mieluummin minä
näitä kotimaisa
Kuin kaukaa tuotuja
ale loisia....
Vaari vielä sen
Älkää peljätkö.....

Toki minä sen....
Jos s suinkin
on mahdollista
Toivottavasti en
hoitajakseni
sellun keittäjää
Pysykööt poissa
pääluottamusmiehet
Minulla ei ole
kanssaan mitään
neuvoteltavaa

Muurareista maalareista
rappareista
hanslankareista....
Muista uudelleen
koulutetuista.....
Murheellisen näköisistä
kuin saattohoitajista
Eihän pitkä aikaista
ystävyyttä....
Keväisen ahavan
tuomista.....
Eteläänhän ne
syystuulien myötä
Nauttimaan hekin
makeammista juomista

Mutt älkääpäs peljätkö
Sillä herrasmiehen
henki on
teidän kanssanne