Onhan sen vaari
huomannut jo
näille vuosille
Pirun vähän on
maailmassa
asioita,,,,
Joitten perään
kannattaa juosta
Maltin kun muistaa
säilyttää...
Pitää mielessä sen
että kyllä minä tuon
kävelemälläkin

Uteliaisuuttaan jää
taakseen katsomaan
Näyttää hyvältä
Somalta kaikilla
pömpöttävillä
herkuilla
Eipä roiku masu
Napa kiinni....
somasti on
Selkärangassa

Minä en pitänyt
mitään kiirettä
Kaikkien muiden
kanssa olin
epäonnistunut
Kun olin kiinni
saadakseni juossut
itseni henkihieveriin
Tämän perään en
Kaikessa rauhassa
Odottavan luokse
hitaasti kävellen
Jokos sinä nyt
Etkös enään millään
toista kertaa

Kuulepas nyt....
Näin kauas
juoksutit minua
Jos oikein muistan
Se oli keskipäivällä
Käytyäni hotelli
huoneeni suihkussa
Pesin  pelon hajun
ruudin tuoksun
pois itsestäni,,,,
Kyllähän minä kait
voitin sen...
Hyvä olin vaivaton
Vielä kuudesti vedin
liipaisimesta
Ennenkuin vaimeasti
parahtaen tyydytyit

Eikä meillä vielä
sittenkään ollut
kiirettä mihinkään
Lepäilimme rinnakkain
Sinä et halunnut
Minä en kyennyt
Miten hyvä on näin
Rauhallisesti
taivasta tavoittelenatta