Mikään ei mennyt
niinkuin uskoin
Ennakkoon
suunniteltu oli
paljon hitaampaa
Kuin se mikä
toteuttaa piti
äkkirynnäköllä
Mikään ei mennyt
niinkuin toivoin
Harvemmin mikään
niinkuin he toivoivat
mielessään,,,
Miehen tuoksuista
sadun prinssiä
silkkisissä kalsareiessa

Tottahan se koetin
kaikin puolin olla
huomaavainen
Keskityin siihen
suurella huolella
Alkoi hän kieroilla
Onkos sinulla
Minulla on ne nyt
sen kierron
herkimmät ajat,,
Ja jos sinä vaikka
kuinka lupaat,,,
Minä olen katoava
sadun prinssi
Minulla on kultainen
ottava pilkki
Silkki kalsareissa

Niinkuin minä itseeni
ja sinuun uskoin
Niinhän me kaikin
tavoin välttelimme
torjutuksi tulemista
Niinkuin me toisiimme
uskoinne kuin
kiellettyihin leikkeihin
uskaltauduimme
Pidimme kait molemmat
toistemme läheisyydestä
Sinulla oli,,,,
Minulla oli kultainen
ottava pilkki
Silkki kalsareissani