Jos vielä ehtisin
Jos vielä katumusta
tekemään
joutaisin
Siellähän minä tekisin
Prälläkän
iltahartaudessa
Ripittäytyisin
kuuluvasti suureen
ääneen,,,,,
Voi miten tunsin sen
Syntisäkkini
keventyneen
Miten hän tukikaan
minua
Piti siunaavaa kättään
Harmaantuneen
pääni päällä
Syntiset ajatuksesi
on sinulle anteeksi
annettu.....

Siitä on niin kauan
Tekemättä jäi se
Mikä silloin kuohui
päällimmäisenä
sen hetkisissä
himokkaissa
keitoksissa....
Pidin kättäni sen
päällä jota tulevana
Jumalan soturina
sanoi säästävänsä
sille oikealle tai
Jeesukselle....
Olin jo ottavinani
käteni pois
Tarttui kiivaasti ranteeseeni
Jatka jatka....
Älä ota pois.....
Jos tämä synti jonkun
kanssa tehdä pitää
Se kait vähiten tuomittavaa
Olis sinun kanssas
Mutt senkun muistat
Ettei tämä enään
koskaan toistu
Minä olen Jumalan
soturi ja
Jeesuksen morsian