Siinähän me taas
Kulmakunnan kahvion
Olusilla istuttiin
Kolme viisasta miestä
Siitä tuli vuosien saatossa
meillekin antoisa laji
Parin olutpullon
sessiosta.....
Kuusi olutpulloa jos
persaus ja kunto kesti
 kaikki lähti vaan
Käsistämme
omalla tavallaan
Kailkki oli alkanut
yhteisestä ymmärryksestä
Silloin joskus ajallaan
Siinä ne torstai päivisin
Pohdimme elämän menoa
Robinson Crusoen
Perjantain onnemmelailla
Päätin keskustelun aina
Ajan mittaan joukkoomme
Se kolmaskin mies
Intoa puhkuen pappi
Jos sinulla on
olis kaksi leipää
Jos sinulla on nälkä
Syö ne pois

Minä olen käytännöllinen
Minä olen oikeassa
Sinä olet väärässä
Hän kuolee nälkään
ensimmäisenä
Hän on uskossa
Monta kalman 
kalpean kuun kiertöa
Monasti maata karrelle
polttava aurinko
Niin ja hän
Paskaakos hänestä
Hän oli mystikko
Hän eli uskossa
Hän piti huolta
meistä muista
Omankin annoksensa
jakoi  kärsiville
Hän eli aina niinkuin
opetti

Minähän sille sanoin
Ett noin voi elää
tuolla tavoin
Lopulta ne´ ei kun me
kaikki kolme
Samassa pöydässä
suureen ääneen
paransimme maailmaa
Nyt vasta jäätyäni
siitä joukosta
siihen baariin
viimeiseksi
Katselen kun virnuilette
pilven reunalla
Jumalauta pojat
Minä olin oikeassa
Sinä olit väärässä
Sinä joka asiasta
eniten mekastit
Sinä taisit pitää 
saarnasi uskosta