Ainakin kerran kesässä
Tekis vaarin mieli
Tekee vaarin mieli
Tulee vaarin
tekemään mieli
Miten tästä
mielettömästä
mielekkäämpi.....
Ainakin kerran kesässä
Tekis vaarin mieli
Kerrankin oikeassa
paikassa kostuttaa
liukas kieli
Kyllähöän minä
Jänityksen vuoksi
minä olen kaikista
kaikkein
Jännittäviin
Hyväntuoksuisten
ehdotuksiin,
Älä vaan yritä minua
ylipuhua
Sovitaan vain siitä
pienestä merkistä
Koska sinä olet valmis
kiivaaseen mieheen
Joka jo jonkun aikaa
On ollut varsin valmis
siihen
Vanha mies on valmis
Jäykin kielin
turvonnein huulin
Siirtämäään sivuun sen
Vapaan kulun estävän
Minun kieltäni 
paljon enemmän
turvonneen-----
Mihinkäs se nyt enään
Ei se siirry sivuun 
Vanha mies on valmis
Herran haltuun,,,
Vanhan miehen jokainen
yönhetki
Niinhän se on kuin
Miten kivulias
Jokipenkkaan kaivetussa
Punakaartilsaisten
savisessa rivihaudassa
Paasi tuonne
ylimmälle töyräälle
toteutumattoman
unelmansa puolesta
Kerran kesässä
Kävelen tuota töyrästä
Veden joessa vähän
laskiessa.....
Harmaita särkyneirä
luusiruja
Ajatelkaa millaista
Valkoisten luista
Miekkamiesten
hiekkarantaakeaa
Valkeaa santaa