Kohteliaat tavat
hyvän tahtoiset
sananparret
Mihin ihmeeseen
olen hävittänyt
kehusanat
entisistä ystävistä
onnekseni olen
ne jo kauan
sitten hävittänyt
Sinnehän ne
minua ymmärtämättömät
Avaruuden
tausta kohinaan

Kohteliaat tavat
Hyvää tahtovan
sananparret,,,
Hävitetetty nekin
puheiden pahan
suovat virret.
Hyvin toimivat
pariutumis trillit
Mikäs konti tuo
nyt olis ollut,,,
Hankalampaa oli
kun kaikki oli
valmiiksi puhuttuna
Pikkuhousut
kosteina odotti vaan
Vastaamaan
pystyiskö
mahtisonni uhostaan

Kuulin joskus
joltakin että
liki pääsi...
Minä kuulemma
välttävästi
Minä mielestäni sen
Mitä mieheltä voi
kohtuudella
saattaa vaatia
Muutaman
tikkuaskin verran
olin koettanut
raaputella sitä
litimärkää pintaa
Mitenkäs minä tällä
pienellä somalla
omalla
Kuivattua saanut
Varustettu sen tuke
vähäisellä narulla

Ajatelkaas miltä
näytti
virka-autoni takapenkki
Aika monta auton
sisäpesua
Ennenkuin sille
penkille matkan tekoon
pääsi perikunta