Onnekseni osasin
Eilis iltana kun
Vähän provosoituna
esikoiselle
reteästi lupailin
Tottahan toki
Kyllähän minä
Mitäs se nyt on
Ovelta ovelle
Kotiovelta Tampereelle
Puolitoista tuntinen
Pillerit poskeen
Toiminta kykyjäni
ylläpitävät
Tottakai minä
Tottakai sinä
Ilmanmuutahan me
Kyllä minä sen
Eihän minun edes
tarvitse ajaa,,,,,
Sen kun vain olen
Jännittämättä istun
Eihän tuota ole kuin
viisitoista peninkulmaa
Vilistää silmissä
huippaakos
no tottakai
Olo on vaarilla kuin 
Väri kasvoillani kuin
olmilla......
Äsken jo Marlborolla
kävin aamutoimieni
jälkeen
Voi että Oli se hyvä
Että yhdeksän aikaan
illasta tulin järkiini
Soitin esikoiselle.....
Anteeksi vaan
Voinko minä peruuttaa
Sen huomiseksi
aiotun.....
Matkakuumekos se on
Huippuunsa nostanut
vaarin verenpaineen
Silmissäni sumenee
Korvissani suhisee
Kävelenkin kuin
onnekseni kaatumatta
Hapokkaana
hapekkaassa
Siellä se nyt on
Esikoinen yhtä huolta
vähemmällä
Mitäs siitä jos
Keskittymisensä
herpaantuis
Oman huomioni minä
kuitenkin häneltä
vaatisin
Ja mitäs minä siellä enään
tekisin
Sekoaisin ovissa ja
luukuissa
Kukaties eksyisin
menisin omille teilleni
Ja ajatelkaa mitä he
kun eivät löytäneet minua

Kauhu silmissään pysäyttivät
Silppurit kutterit ja
lihamyllyt
Paukkuivat makkaroiden
keino ja suolikuoret
Ei se olis ollut mitenkään
kunniallista jos
Huominen Aamulehti
Saastepako Tapolan
makkaratehtaalta
Tukossa ovat kaikki
Mansen viemärit
Herra varjelkoon sitä
Hyytynyt on Tammerkoski
Näemmekös enään koskaan
Virtaavana mitä