Öle valmis
Suo minulle
anteeksi
Edustan tässä

aikani käytössä
vapaata
rajatonta
järjestelmää
En tiennyt
olinko valmis
Mutta sen että
Kun avasit oven
Olimme jo silloin
Hyvin valmiita
Palatessamme
mistä milloinkin
Mihin aikaan
kulloinkin....

Olin valmis
Kokeillut rajojas
olit sinäkin
Testasit
arvojani silloin
Kun sen taas kerran
Pelkkä hyvän
perässä juoksija
Ole valmis
Suo minulle
anteeksi
Edustan tässä
Aikani käytössä
vapaata
rajatonta
järjestelmää
En tiedä mitä
ajattelin silloin
Kun et vastannut
puhelimen soittoon
Kotioveasi sentään
varoen availit
Kun uhkailin
että minä kun
Tulen saranapuolelta

Sen tässä asiasta
kanssas opin
Kerjäämällä
anelemalla
Mutt oli mulla
tehokas ja hyvä
taikasana käytössäni
Monen väännön
jälkeenjo,,,
Vaarilla oli jo
taikasana
hallussaan.........
Ethän vaan  halua
Että vaari sinuun
painautuu
Saranapuolelta