Tavalla tai toisella
Konstilla jos
jollakin moisella
Aikanaan olin
tunnettu siitä
Jos jotakin joltakin
haluan ja aion
Asioiden annan
olla mennä kehittyä
Paras tulos jos
ohjautuu minun
siihen kaksin
käsin puuttumasta
Sittenkään mikään asia
Ei se karkaa käsistäni

Minulla sitä on
taipumus kyky jä
taito siihen
Minä vain sovin
Kuka mitä miten ja
minkä laatuista
Kerron tarkoin mitä
minä näistä
tarpeista haluan
Parasta on olla
vahva kestävä ja
käyttökelpoinen
Parasta on että
Ohjautuu minun
siihen kaksin käsin
koskematta
Sittenkään mikään
valvomistani
Se ei karkaa käsistäni

Minulla oli unelma
Mikään mikä minun
johtamistani
Ehei se ei ollut susi
jo syntyissään
Se saattoi olla vain
hieman keskeneräinen
Neuvoin miten
Ohjautui minu
n
siihen kaksin käsin
koskematta
Kuinka ollakkaan
Mikään valvomistani
Se ei karkaa käsistäni