Kertokaa se konsti
Miten säilyä voin
hengissä
Kun ja jos minä
uskallan ystävyyttä
hieroa tuollaisen
padasta pelastamani
Ihmissyöjän
ihmissyöjältä kanssa

Kaikkein pahimpia
ovat nuo
Ahnaimpia lajini
toverit,,,,,
Vaikk en kanssaan
edes keskustele
Mitä olen tänään
Ajatellut syöväni...
Kasviksiakos
ehdotatte,,,,,

Vaaditte mahdottomia
Minä ole niissäkin
asioissa tavoilleni
uskollinen.....
Ajatelkaa miten olen
nänni suussani
elämäni aloittanut
Kaiken aikaa lihaa
lihaa lihaa.....

No olkoon joskus
kalaa....
Tahi kalan tuksuista
Mutt siloin ei mitään
sellaista parempaa
Saatavillani ollut
lihaa lihaa lihaa
Ei edes häkkilohta
Mitäs minun pitikään
Lihaa lihaa lihaa
raavas mies....
Kun on saanut
elämänsä aloittaa
nänni suussa....
Onnistuiskos vaari
niin että lähtiessä
imellä sais suola kalaa
Sitä sillin tuoksuista