Kaiken ikäni olen
Siunaus vaiko
vain kirous
Kaiken toimekseni
annetun
Yksinkertaisesti
suoritin hetkessä
Vain hihat käärien
Kaikkien asioitteni
jopa vaikeimpien
ongelmien
selviäminen
Minä vain käärin
ryppyiset hihani
Pakoitin saman
tekemään kaikki muut
Kaikkien asioitteni
lopullinen selitys
En minä enkä joukkoni
Ei yhtään neroa
Ei yhtään liikaa lukenutta
viisasta miestä
Kaiken ikäni olen
Siunaus vaiko
vain kirous
Koskaan en porukalleni
ennakkomaksua
Koskaan en muista
että.....
Etteivätkö he silloin
kun työmme valmistui,,,
Pikku kaupungissa
ei yhtään tyhjää putkaa
Hotellit olivat
täpötäysiä
Kaupungissa ei
ainuttakaan tyhjää taxia
Seuraavassa urakka
tarjous kilpailussa
En ollut se halvin
Mutt senkin työn minulle
Kohtuullinen työn jälki
Työntekijöitteni
siivo elämä,,,,
Ja elvyttävä vaikutus
kaupungin muille
palveluille