Tässähän tätä
Kuin viimeistä
vuosikymmeneni
päivää...
Pääsemässä olen
kahdeksannen
vuosikymmenen
turhasta
painolastista
Sen olen
erilaisten ihmisten
suomista
kokemuksista

Kahdeksas
vuosikymmen
Eihän se ollut
kokemuksia
tullut mistään
Kun joskus jonkun
asian
En sitä enään
kykenemättömänä
voinut sanoa
Mainita pikku huoltoa
Hyrräävien
hormonien
toiminnan lisäämistä

Nyt kun olen
virkku ja virkeä
Huomisesta moni sirkku
heti aamusta
virkku ja virkeä
Heti aamusta kun
kysyvät miten voin
Paremmin kuin
koskaan ennen
Näyttää siltä että
Kun runoilija
tässä kunnossa voi
Aloittaa sen yhsdeksännen
kymmenensä
Eihän minulla ole
muistihäiriötä
kummempaa vikaa
Tässä on se hyvä puoli
Tuossa joukossa
ei ole ainoatakaan
tuttua kuttua....

Milläs ne sitä että
Muistaisivat muistamatonta
Minussa on nyt se
hyvä puoli....
Voin vain sanoa että
Yritti parastaan
Mutt minulla on ennestään
Edellisiltä
vuosikymmeniltä
hoitamaton huoli
Puolilta öin alkaa
vaarilla se
Notkea liikkeisen
yhdeksäs vuosikymmen
Ja sitähän riittää noin
kolmetuhattakuusisataa
viisikymmentä päivää