Muutamaa viikkoa
sen jälkeen ja
Paljon ennen sitä
Piti isänpäivänä
Joulun harjoitusta

vaarille
alenevissa polvissa
vaarin suku

Olisinpa ollut vääräss
Vaan empä ollut
Suklaata joka ainut

perikuntani jäsen
Siitä en voi moittia
heitä
Etteivätkö laadukkaita
Havaisemattakos
heiltä että
Näin vanhemmmiten on
On vaarilta
Vakavasti alentunut
Laadukkaiden
Nautinta  aineiden

käyttökyky
Vatsallani niiden
Vaikka hyviä  olivatkin
Oikeanlaisen suklaan
sietokyky
No kyllä se napakasti
Varsin hyvin vastasi
Joulun ennakko harjoitusta
Kyllähän minä sen
Luoja varjelkoon minua
Etten vain joulunakin
sorru sen moikoman

Åkkimakean houkutuksiin
Ettekö tiedä mitä
Haluatte ostaa minulle
joululahjaksi
No ainahan minä olen
Suklais9ista pitänyt
Nyt minä siitä
hyvin harjoitelleena
Totta kait selviän  niistä
Entistä siistimpänä