Kaikki on minulla
periaatteessa
hyvin....
Minulla ei voi olla
elämässäni
mitään asiallista
valittamista,,,
Ainut mikä minua
vaaria potuttaa
vähän,,,,
Kaikki on minulla
periaatteessa
pirun hyvin,,,
Niin monenmoisia
on minulle
määrätty
kotiini toimitettvaksi
ilmaistuotteita,,,,

Niin ja niin monta
saan käyttää ja
vaihtaa avanne
pusseja viikossa,,,,
Vuosikymmenen
sitä kun ajelin
kuukausittain
omaanlaskuuni
tarvikejakeluun
taxilla...
Eivät kait uskoneet
minun elävän enään
kuukautta pidempään
Epäilivät kait että
Jälkeläisteni lapset
leikkineet olisivat
niillä hiekkalaatikolla

Aikani kun annoin
säästämisvinkkejä
avanne pussejani
pitkin hampain
laskien jakavalle
Mutt eiväthän he
mitään voineet
suoleni toiminnalle

Liittivät minut
ei letkuihin vaan
uuteen systeemiin
Joka kolmas
kuukausi soittamalla
Toimittavat tarvikkeeni
kotiovelleni
marisematta,,
Peippaasti polkee
Kusti,,,,
Vaari sitä on
paljon paremmalla
tuulella....
Hommat toimii eikä
virkamies ilmeen
kasvoiltani hävittämiseen
Koko viikkoa menee
loppuelämäni
vähästä ajasta
Kaikki on periaatteessa??????