Kyllåhän minä siitä
liki kaiken
kirjoitetun olin
olin lukenut
Kavereita kuunnellessa
Miten nuo kaikkea
kaikkea kokeneet
tunteita senlaisia
Ennen kuin uskalsin
edes ajatella....
Kyllä minä kyllä kyllä
Tietolähteinäni
Kinseyn raportti
Juhannustanssit
Ruumiisi on sinun
Kyllähän minä siitä
Kaiken painettavaks
kelpaavan
Pyhästä kirjasta
Hesekieliä uskonto
tunnilla,,,,
Vähän kerrllaan
asiassa etenin
Kolmetoista kesäisenä
Lupaa kysymättä
uskalsin jo puristaa
hieraista orastavan
rinnan syrjästä

Vuotta myöhemmin
palattaessa
koulutansseista
Porras käytävän
tasanteella otti
minua ranteesta
Nosti käteni sen
pyhimpänsä
häpykukkulan päälle
Siitä se alkoi niin
pitkä ja monimutkainen
Tutkimusmatka
Joka kerta sama  homma
Kun tutkittava vaihtui
harva se kuukaus
Kyllähän sitä siedin
jonkun kerran että
kättä päälle
Kun minä vähän etenin
asiassa
Tehtiin jopa Tuholmaan
laiva matka,,,,
Ei oltu alttiita
häiriötekijöille
Aina kun uskoin
että nyt
Sinä vetäydyit
Niin monta kertaa
annoit aloittaa
Siihen asti että uskoin
Nyt pääsen pidemmälle
kuin kättä päälle
Parkaisit altani
Ett sinä näin voi
minulle tehdä
Jos minä että sinä
aivan väkisin ja
valloitit raaasti
Vaikka olen sitä
Aivan varmasti
neitsyt ja sakkolihaa