Piian laittoi meille
Kitsas kun oli
akastaan
esiliinaksi
Eihän minun
muuta pitänyt kuin
teatterimatkan
kuljetus ovelta
ovelle......
Liki kolme tuntiä
minäkin istuin
kovalla penkillä
Siinä piian ja
emännän välissä
nojasin siihen
pehmeään verevään
Mutt mistähän syystä
Tuo piika tuntui
selvästi
innokkaammalta
Iltasella kuului
iltapalakin
siihen tikettiin
Nautittiin nautittiin
Kun omiin
huoneisiimme
Hyvää yötä sanottiin

Minä siihen
keskimmäiseen
Juuri ennen sitä
ajomiehen uneen
pakenemista
Kuulin kun narahti
rmännän puoleisen
huoneen ovi
Nousi peittoni reuna
viereeni hipsutteli
Mites tästä nyt
jos minä en laskuun
lisää tätä
Tämähän on rikos
Tämä ei sovi

Siinä minä aikani
Narahti toinenkin ovi
Paljaaseen kylkeeni
toinenkin mutt
kimmoisampi povi
Hädissäni vähän
Eihän meidän pidä
tämmöistä
Eihän tämä meille
sovi........
Siihen aikaan laki
kielsi vielä toisen omaan
sekaantumasta
Mutt pirun harva oli
vielä silloin lukenut
riviäkään
Ryhmäseksistä
Mitä kaikkea minä
siltä matkalta
Minä kun olin
meidän ryhmän nuorin