Minä en mene pois
Minä jään luokses
Huomis aamuks
päiväks
iltapäiväksi
illaksi ja ensi yöks
Minä en mene pois
Kuin ajettuna....
Valmistele isäs...
Kerro hälle miten
vähällä rahalla
hoituis tämäkin
lievä huolimattomuus

Älä ole huolissasi
Minä en mene pois
En pakene isolla
kohulla ikkunastas
Ajattele millaisen
lommon sukunne
maineelle....
Vuorineuvos se ja se
Tyttärensä mies
ystävää uhkas
Kaksipiippuisella ja
susihauleilla.....

Minä en mennyt pois
Ennen kuin
poliisit veivät minut
puolisekaisena
Ampununut olin
rivaalilleni
nyrkin mentävän
aukon rintaan
Puolustin omia
nautinta alueitani
suurella innolla

Kokivat minut
oikeudessa....
Vähän liian toiminta
tarmoiseksi....
Liian innokkaaksi
Eihän minulla ollut
siinä tilanteessa
Normaali ihmisen
estoja eikä pidäkkeitä
Siitä huolimatta
Että puolustin omaa
nautinta aluetta

Niinhän siinä kun
nautinta oikeuksiani
loukkaa ennalta
sopimatta....
Ei tarjoa käytöstä
kunnon korvausta
Mitäs se muuta
kuin nyrkin mentävän
aukon rintaan....
Eihän sellainen
tunnoton mies ansaitse
mitään muuta....
Munillaan ajatteleva