Maineelleni en
enään mahda
yhtään mitään
Kaikkihan minut
tuntevat.....
Sen vaarin
Tuttu on naama
Oli se silloin
aikoinaan arvaamaton
äkkinäinen
maineeltani
Mutt miks ne minut
aina tuonn
e
ristikoitten taakse
koville penkeille
koppiin
Miks en minäkin tuonne
tuulilasin taakse
julkiselle puolelle
Sen verran olin
poliisien kanssa kaveri
Etteivät vieneet
minua sireenit soiden
valot vilkkuen


Maineelleni en
enään mahda mitään
Mutt sen minä tiedän
mitä minusta
vakavina puhuttiin
Poliisin autolla vaari
useasti tuotiin tai
työhönsä haettiin
Ristikot oli sen
koppi auton ikkunoissa
Kun minua vietiin
tapahtuma paikalle
Tehtyjen vahinkojen
korjauskulujen
varsinaista maksumiestä
Vahinkojen rahallista
arviota
Maineeltani olin
kova tarkka
Sanoivat että
suorastaan pihi
Päätökseni tein
sen enempiä
Esitin vaateeni pohtimatta
vastuullisen maksukykyä