Jos sinulla on huono
omatunto
KIrveltää sielu
tuskasta,,,,,,
Jos vatsan väänteitä
Aiheuttaa nakit ja muusi
Jos pikalounaalla
Käytte Torossa
Sinullakos Espoolainen
kotirouva
tässäkin johossa
Oli ne aikoja
Vaarikin oli aimo mies
Piireissä puhuivat
Tapiolan karhusta
Minun reviirini 
Eteläinen Espoo
Itärajalta länsirajalle
Osasinhan minä
lyhimmän ajotien
kullekin venevajalle
Viikko oli pitkä aika
Ilman Espoolaisia
Päiväkahveja
vihon viimeinen vitsaus 
Kirkas visvahelmi
kirvelemättömänä
tikun nokassa
Eläkkeelle pääsin
Paljon ennen aikojani
Pitkään jatkui
Kirkkaana visva tikun
päässä
Virlä jonkun kerran
unesta herätteli
Vähän lääkittiin jotain
jollain
Nytkun jo neljännes
vuosisadan olen ollut
Eläkkeellä
Nyt kun jo olen pitkään
0llut elåkkeellä
Olen parantanut tapani
Neljännes vuosisataan
En ole kaynyt edes
Päiväkahveilla