Mitä se sinulle
kuuluu,,,,
Mitä minulle
Minun kesääni
Mitä se sinulle
sinun kesääsi
Mitä minun
kesääni kuuluu
Minä olen kesäni
läpi kukkivien
ketojen,,,,
Mitä sinun kesääs
kuuluu,,,
Minä olen kukasta
kukattomaan
kukkaan....
Mutt ajattele
miten on hienoa
ohuella kärsiä
viimeistä
mesi tilkkaa

Mitä ihmettä se
sinulle
Miten minulle
Tiedäthän sinä että
Runoilijat ovat
kirjailijoita
suositummpia
Molemmat toki
kokemuksistaan
heti kun ovat
jotain erityistä
saaneensa
ymmärtäneet,,,,

Minä jo ajattelin
kun lipaisin kesken
kirjallisesti lupaavan
ponnistuksen
Kuivaks jo muuttui
medettömäks
kukkapohja,,,,
Ainut mikä vanhasta
vaivasta,,,,,,
Laiskasti liikkuvia
ei viriileitä,,,,,
Mukavaltahan tämä
Ymmärtääkseni
näin hyvä,,,
Ei voi olla vaaratonta,,,
Miten tässä voi olla
minulle jumalisille
niin syntisen maku
Mitä muuta sinun
kesääsi kuuluu