Mihin kaikkeen
olen tarvinnut
sanoja...
Samoja tai
samalta
kuulostavia
sanoja,,,,
Mihin kaikkeen
samalta
kuulostavia
Niitten erilaisessa
merkityksessä

Keille kaikille
olen tarvinnut
sanalta
kuulostavia...
Henkeni lievästi
hajahtaessa
Vastauksen sain
aneluuni....
Mitäs sinä nyt....
Älä viitsi Eiei ei
Voi voi sinua

Sirren sen aina
ylenkatsettaan
sain aina kokea
Kunnon humalassa
Samalta kuulostavan
ymmäesi todella
Vastoin tarkoitustani
Vastauksensa
kylmä ja tyly
Mene sinne mistä
tuon vaivasi
olet hankkinut

Jos minä olisin
vain tyytynyt
siihen....
Luuletkos sinä
että minä....
Anna minulle vielä
se matkalleni
hävinnyt arvostus...
Kerro se pojallemme
Kunnon isä tulee
viimeistään.....
Maanantai aamuna
kotiin

Mihin kaikkeen sitä
pitää miehen
ylen katseeseen
alistua,,,
Onnekseni minulla
silloin oli se
arvostettu
mahdollisuus että
Paitaa vaihdettuani
töihini pääsin
velvoitteitani pakoon