Menneessä ajassa
tehdyistä....
Sanoimme että
työmatkoista
Mehän olimme
elimme liki
säädyllisesti
Me emme
Hampuriin suostuneet
Ei kiinnostanut
meitä Sant Pauli
Herbert Strasse eikä
Reperbahn
Minäkään en ole
koskaan käynyt
iloittelemassa siellä

Enhän minä tunne
koko ihmistä
Olenhan minä
joskus käynyt
siellä
Toki herra seurassa
olemme käyneet
Saksan maalla
Mutt sen vannon
olleet siivosti ja
siveästi
Niin pienet oli
käyttövaramme

Mitä sinä sanoit
löytäneesi
Tottahan toki minun
puhelin mistiossani
on sinulle
vieraiden naisten
nimiä ja numeroita
Hehän ovat vain
liikekumppaneitten
sihteereitä

Niin sujuvasti olen
hoitamaan päässyt
minulle tärkeitä
asioita....
Kun olen malttanut
olla näppejäni
vääriin paikkoihin
olla laittamatta
Olen vain jotain
pientä heillekin
matkoiltani....
Viinipullon hajuvettä
tai suklaarasian

Koskaan en vastineeksi
kerjää mitään
Vain tiedon siitä
Minkä hotellin sviitissä
Pomonsa viettää
eilinen lahjukseni
nahjukselle
Tatjana seuranaan