Välittäen vaiko
välittämättä
Miten sitä
vanhan miehen
enään pitäis
Aiemmin minä
välikätenä
Leipääni yritin
siitä
Ajatuksena
mahdotonta
Että tyytyväisiä
olisivat....
myyjä että ostajat

Välitin vaivoistani
välittämättä
Vaurastuivat
myyjät että ostajat
Minä rukka en
sitä osannut pitää
omaa enkä
toiminimeni puolta
Vekseli vetoista
oli homma
Autossani ...
ei edes pakkia

Parin katajaan
kapsahduksen
jälkeen
Arvoton oli
luottopapereissa
nimeni
Uudestaan taas
kun olin
yritys mielinen
Ostin ja myin
Molempia tein
puoli salaa

Ei ollut mulla edes
kirjanpitäjää
Kuititkin poltin
hävitin ja kätkin
Minulle oli se
oleellista.....
Että malttoivat
polttaa hitaasti ja
maltillisesti
Toimitusvarmuus
Vain kerran jouduin
omaatuntoa
kukkaroni sijasta
venyttämään
Lisäsin puolet
keitettyä vettä
Liian kipakkaan
Minähän sitä
välittämättä välitin