Kiusasi minua
päiväunieni läpi
Kiusaamisesta
tohtoriksi
väitellyt
Annoin sen mennä
korvasta toiseen
Siihen jossa se
oli vanu tukos

Kiusasi minua
kiusaamisesta
tohtoriksi
inttänyt
Kärsii erilaiset
lapset
Traumoja saavat
siitä
Kaikelle pelolle
altistuvat

Viiden pojan isän
rooli on
mulle suotu....
Jo työkseni olin
kaikkien huolien
jätemylly
Kotipihaltani kun
ett kiusas joku
yhtä nuorimmista
pojistani
Siihen mulla oli
yksi hyvä tehokas
konstien konsti

Mitäs sinä siinä
Mene ja mottaa
kopauta takaisin
Autuaampaa on
antaa kuin ottaa
Takaisin meni
Otti ja siskollaan
neuvoni toteutti
Mitäs ne on
kenen kakaroita
Meidän likkaa
pakoon lähtivät

Toki ne vanhemmat
minuun yhteyttä
ottivat....
Kuinka sillä heidän
pojallaan
mustia silmiä
kaksin kappalein
Älä hyvä mies....
Minkähän laista
olis ollut jälki
Jollen olis vieressä
seissyt
Toppuutellut vastuullisesti
poikiensa höyhentämistä
Mutt siinä tuli loppu
siitä kiusaamisesta