Aamulla kun
en enään
kasteen raikkaana
Aamulla kun
taas henki
lemuten
Aamulla jos
punasilmäisenä
jotain näkis
Korvillani
Niillä ei ole tässä
hautuumaan
hiljaisuudessa
mitään käyttöä

Aamusella kun
lompakkoni
tilannetta
tarkastelin
Vain köyhä laulaja
mä oon
Siks kait oon
aina käsi ojossa
persaukinen
Hyvä veli
Vippaathan mulle
satasen...
Vitosellahan en
nykyään
edes tupakka askia


Aamusella kun
Älä nyt suotta
itke ja poraa
Kadehan minä olen
Sinulla on
puolta nuorempi
kuin minulla
Kyllähän sinä jo
kehumalla
onnistunutta
vaimon vaihtoa
Omapa on vikas
Kun et heti alkuun
oikeille tavoille
opettanut

Laulamalla....
Kyllä sitä
sillätavoin kaiken saa
Mitä saada voi
Elää pitää toivossa
Et pysyis vain
vaivat niissä
kaikkein pienimmissä
Kiusaa sitä tulee
niistäkin
Eukkonikaan ei
enään niitä tuntenut
Satiaisia
Myötätunnolla..
Kuuntelin otin osaa
Vanhaa kaveria