Myönnän sen
Tupakoimiseni
on naapurieni
mielenterveydelle
vaarallista niille
viimeisensä
polttaneille
Minä kun olen
elämän haluinen
Himoilleni
annan periksi
Otan taskustani
pötkön ja tulitikkuja
Sytytän tämän
päivän ensimmäisen

Minä kun en
itselleni sitä
pakkomiellettä
viimeisestä
Kun vähän säätelen
päiväni ensimmäisen
sytyttämistä
Säästyy mulla
pääsen vähällä
Marlboro askissani
kolmen päivän
tarpeeksi on savukkeita
Vain säätelemällä
päivän ensimmäisen
sytyttämistä

Minä en koskaan
Pois se minusta
Ajattele että
viimeiset henkisauhut
vetäisen.....
Sehän ei  näytä
edes elokuvissa
hyvältä
Silmissään on
viimeistään polttavalla
Pelko uhma ja viha
Riepu silmille
Papin Ave Maria
Ryhdistäytyy
teurastajain ryhmä
Minä tässä vaan
ihan rauhassa istun
tyynellä mielellä
nautittuani sen
Päiväni ensimmäisen