Ei ole helppoa
oikeinkirjoitus
Ellen tee
oikeinkirjoitus
virheitä
En tiedä että
minullakin on
tarkkoja
lukijoita
Väärin väittävät
vaarin
oikeinkirjoittamista
vallan väärästä
kulmasta
harjoittavan

Onneksi on
vaarilla
pitkä pinna
Kauan olen
vuosikymmenen
palstalleni
kirjoitellut

Vastineista
olen saanut lukea
On mulla milloin
kihara tukka
suuri suu
siniset silmät
vääräsäärinen ja
pahansuopa

Sen ja sen puolueen
jäsenkirja
Sellaiset liukkaat
sulatkin mulla
Niihin ei heitetyt
herjat tartu
Kun ovat jostakin
nokkiinsa ottaneet
Väittävät minun
asioitten
yksinkertaistamiseen
syyllistyvän


Yksinkertaisten
monimutkaistamista
kuulemma harrastan
Minähän olisin
kärkiehdokas EU:n
maatalouskomissaariksi
Minulla on näissä
pussihousuissa
pohjattomat taskut
Minulla on nopeat
pingiksen pelaajan kädet
minulla on huono
komissarin muisti