Kunhan ne nyt
tällä viikolla
keksis sen
Mitä he
Mihin ne
Millä tavoin
käyttävät aikansa
riitelyynkö
Vai pääsivätkös
keskenään sopuun
riistettävstä
Lisätään samalla
liksalla muutama
työtunti
Eurolla nostetaan
maitolitran hintaa

Viikkohan tässä
Loppuukos
se jakovara
kesken kaiken
Viikon kun ovat
yrittäjä henkiset
sulle mulle
mulle sulle
Nousi äänet kun
yrittäjistä yrittävin
Mulle Mulle Mulle

Alkoivat jo
keskenäänkin
ihmetellä
Kukas tekee työt
Ostaa tuotetut
tavarat
Hankkii verottomat
tuotot meille
Ellei tuota olis
Soinin möllykkää
tässä porukassa
Olisivat jo kuutamolla
omat ylipalkkaiset
työntekijämme tästä

Rajat auki
maan täydeltä
halpatyövoimaa
riistettäväksemme
Sitten kun ette enää
nehän voitte ajaa
poistaa maasta
Jossain muualla
käytettäviksi
kansantalouden
lannoitteeksi
Rauhassa nukkukaa
Leveästi eläkää
Kantakaa rahanne
satoisampiin maihin
Hyvää elämää
suomalaiset kapitalistit