Enhän minä mitään
En opi en osaa
Enhän minä kelpaa
kenellekään

ole kelvollinen
En edes voi luvata
perintöprinssinä
hovineidolle kuin
narrin osaa

Enhän minä mistään
ota opikseni
En mistään hinnasta
huoli tätä osaa
Tarjotkaapas antakaa
tuolle innokkaalle
Tuolle joka silmät
halusta kiiluen
eilis illan jahtas tuota
naispääosan esittäjää

En minä millään
en mistään hinnasta
Tahdo ottaa tuosta
kuivasta korpusta
edes puolikoppia
Minä haluan käsiini
jotain lämpöistä ja
pehmoista
Tahdon tuntea
kouraistuani
elävästä värähdyksen
Ett olisko tuo vielä
hengissä mokoma

Minäkin olen vielä
tukevasti
näillä tolpillani

Mutt en tahdo tätä
ensirakastajan osaa
tässä eläkeläisten
näytelmäpiirissä
Pussatkoon joku muu
tuota Ruususta
Jollei kukaan
en minäkään tahdo
tähän mukaan

Minähän olen vasta
vähän yli sen
seitsemänkymmenen
Luoja minua varjelkoon
vanhoihin naisiin
sekaantumista
Pussatkoon joku muu
Tuota prinsessaa
Kurttu ruususta
minun puolestani