Kysäisin eukoltani
Missäs ne ovat
Helpot mukavat
ja lämpimät
Pesukoneessaan
ne silloin olivt
Mennä piti
minun vallattoman
Peräti sinne asti
kuivaushuoneeseen
mukaan

Mitähän se sanoi
lähtiessään
kaupungille
Neljän tunnin päästä
Mitä koska ja
mistä...
Mitäs minä nyt
päälleni laitan
Että mokoma
mukavimmat
päältäni otti ja pesi
Vastahan minä
vajaan viikon olin
viihtynyt
kaikkein mukavimmissa

Minun on muistettava
tänään
Tänään minun on
muistettava
Mitähän minun
tänään pitikään
neljän tunnin päästä
Minun on haettava
kuivaushuoneesta
pyykkia
Neljän tunnin päästä

Mistähän minun
Mitähän minun
ja koska
Missähän ne on
Missäs se paita
välikalsarit ja
villasukat
Missähän ne ovat
ne mukavat
Samat jotka mulla
vasta viikon oli....
olleet päällä
Aamulla kun heräsin
Minulla ei ollut
aavistustakaan
mitä tänään pukisin
ylleni aluspaitani päälle