Konerikon
uhri olin
Toimimasta
toiveitteni mukaan
mokoma lakkas
Mistä lie se
itseensä otti
Yhteistyöstä
kieltäytyi
Tekstiä antamasta
lakkas
Minä kun olin
vielä niin innostunut
edellis päiväni
ennätyksistä

Runous ja
urheiluhenki
Sellaistahan ei
nykyajan
tietokoneen
peruskunto
Ei kestä
sen
tietokanta
Ei päässyt vaari
vilkuilemaan
sivujaan.....
Kuin syliin suli
kaatui koko paska

Pohtimaan
jouduin
lyijykynä kädessäni
koneeton
Vieläkös jostain
olis löytynyt
jokin kytkentä
Kaikkea kirjoittamaani
tuhoamaton
Pääkopastani
kynäni kärkeen
Siirsin ajatuksen tuon

Nyt sitä olin
auttamattomasti
vaari
motissa
En voinut häslätä
tuolla toisten
samanlaisten kanssa
ties missä
luovien blogeissa
Kun tuolta toisaalta
pyysivät
harhaoppista pois
seurastaan siirtymään
Pyysivät tilaa
rukoilivat herraltaan
Palkkionsakos saivat
uskovat....
Moneksi päiväksi
nettiyhteyteni
lakkasi toimimasta

No toimiihan tämä taas
Minä sitä
pohdin tääsä että
Hyvä ei ole ......
ihmisen yksin
Palaisinkohan seuraksensa