Havahduin tähän
aamuun äkisti
Heräsin runovaari
kuin nirvanasta
Vähän oli.....
oudohko olo
Rauhaton mieli
Mitähän tänään
Petiin mennessäni
niitä oli sivuillani
kävijöitä aika määrä
Selattuja sivuja
tuhatkunta...
Vaik tiedänhän
minä sen ettei....
Niiden selaamiseen
osallistu ei Häme
Varsinais Suomi
eikä Satakunta

Aamukahvini
Sen minä hörpätä
olin väärään kurkkuu
Tikahtua olin
aamusämpyläni
tuoreeseen muruun
Nyt minä en ainakaan
voi hirttäytyä
lukemattomaks
jääneen runoilijan
suruun itsesääliin
Että puoleen väliin
kolmatta tuhatta

Tuossa sitä jo
mukana täytyy
lukijoita olla
maan ääristä
Onhan mulla jo
pitkään ollut
lukijoita kotikylästä
ja omasta läänistä
Hämeen hitaista

jokunen....
Mutt tuohon lukuun
Varsinais-
Suomestakin joku

Mutt siitä minä en
muutamasta
Satakuntalaisesta
suurta porua
Taas oli väärin
ymmärtänyt joku
lyhyt kielisistä
säpäköistä lukemansa
Kymmenen riviä
Toisin kuin minä
tutuista joita
minä sentään pidin
kirjoittavina
Uutta luovina
suomalaisina