Aikoinaan kun
aika toi nuo
kasvoilleni
eletystä elämästä
uurteet ja rypyt
Ikääntyminen
miten sekin soi
vastineeksi
arvovaltaa
Siloittuvan tuon
helpottavan
arvuuttelin
Tasaantuvan
elämäni kulun

Omapäisesti
Ainahan minä
olen sillä tavoin
Samanlaisten
joukossa tietoisesti
erilainen
No aiheutuihan
siitä....
Muutamaan
suhteeseen
kestoryppy

Vuosia saamatta
neuvojia saatoin
Olihan minulla
muutama
minunkin parastani
ajatteleva
Neuvotta osaamaton
valitteli vain minun
liikaa hosaavan
Minä kun olisin
hänen kanssaan
mieluummin muusta
Kuin oikea oppisesta
kirjoittamisesta

Aikanani kun
kasvoni rypyille
uurtuivat
ajattelemisesta
hiukseni
harmaantuivat

Jostakin syystä
erilaisia tulkintoja
teksteihini
harmistuneilta

Ainut uusi huoli
on tullut mulle
Parranajo on
vaikeutunut....
Kulunut on jo
kapulaksi vanha suti
Kun kasvoillani
syvät uurteet
huolestuneen rypyt
on ja pysyy