Mistäs teitä nyt
Kymmenmäärin
on löytynyt
sivuilleni selaajia
Onhan teitä
ollut ennenkin
Mutt tokkopa koskaan
niin paljon kuin nyt
Selattujen
sivujeni määrä
hetki sitten se
samaistui viittasi
syntymä vuoteeni
Kävijöitäkin
kuutisenkymmentä

Kyllä tämä hyvälle
tuulelle saa
selattujen sivujen
määrä vaari
Jokaiselle
alkavalle
sadalle sivulle
avaan baarikaapin
otan nelisenttisen
Skåll på den saken

Minut kun tuolla
toisaalla
ammatti kirjailija
osoitti muualle
väitti toistaitoiseksi
Nyt minä sen
mokoman manaan
tällä ilveellä
sanattomaksi'

Tuossa sitä äsken
silmäni ymmyrkäisinä
Luettuja sivuja
niitähän jo tuossa
liki kaksituhatta oli
Hyvin olen osannut
paremmalla tuulella

ollut ominpäin

Minä olen sinne
siteitäni löysäillyt
Enhän minä viihdy
demokraatti
diktatuurissa
Keskusteluahan
pitäis jonkun
pitää yllä


Mutt sen verran
väljästi että
Oikeassa vois olla
vois olla useampi
kuin se ainoa ......
Ainoastaan yksi

Herranjestas
Nyt se meni rikki
kaksitonnia
Misssäss on potti
Shulaneetkosss
jääpalat .....
Tulee tuostha vielä
Ykshi kunnollinen
shotti......
Hyvää yötä shen
shen jälkeen