Minä en enään
koskaan.......
vastaa oitis heti
ja tuohtuneena
mihinkään
Ainoankaan
tuntemattoman
Edes minulle
osoitettuun
kiistakirjoitukseen

Minähän en enään
koskaan kyniä
tyhjää ruutupaperia
pöydälleni jätä
Etten vois heti
hetkeäkään
ajattelematta
vastata mokomalle
tulella ja tappuralla
Selko kielellä
ymmärrettävästi

Minä en enään
koskaan
Sitähän minä olen
runollista roskaa
tuottanut liki
tasapuolisesti
taiteellisen
vaikea selkoista
Eihän tästä enään
kohta kehtaa
mieltään pahoittaa
kukaan
tänään julkaistusta

Minä en enään
koskaan lupaa
Ettenkö haluais
hämmentyneiden
välistä keskustelua
hämmennettyäni
asoita.......
Tänäänkin kun tuolla
kaupungilla
tarkka silmäisenä
astelin......

Eilen vielä niin
kova ääninen ja
tarkka talkkarimme
muija......
Tänään ei ollenkaan
näyttänyt.....
krapulaiselta
Hymähti nätisti
Silläkös se luuli
saavansa anteeksi
kaikki sopimattomat
pesutupa puheensa