Minun ei tarvitse
Sinun ei tarvitse
Meillä ei ole
mitään tarvetta
autoomme pakkautua
kakaroittemme
kanssa
Ihmetellä tuota
automme vieressä
tavaravuorta
Kaikkiko on tässa
Juhannuksen ......
vietossa tarpeellista

Emmeän me enään
aikaamme vietä
noissa liikenteen
umpisolmu kohdissa
Henkeämme vetäen
Miten kiireisiä
vapaa ajallaan
ovat ihmiset

Minun ei tarvitse
Sinun ei tarvitse

Nykyään emme
Automme sateessa
sisäpuolelta
huurtuneita......
Ei tarvetta talouspaperille
Läpivirtaus tuuletus
kun on meillä
uudessa autossamme


Matka -ajatkin valita
omien tarpeittemme
mukaan voimme
Väljemmät tiet ja
muutt
uvat aikataulut
Omien tarpeittemme
kahvihampaani
kolotuksen mukaan

Minun ei tarvitse
sinun ei tarvitse
Tätä Juhannusta
meidän ei tarvitse
vähääkään stressata
Täynnä ruokaa ovat
komerot
jääkaapit ja
pakaste arkut

Vasta äsken itse
palailin Keravan torilta
Ison kapan aivan uusia
Lopen perunoita
Ei mitään suuren
kauppaketjun nuutuneita

Äsken selvis
mulle sekin missä
tuo eukko mokoma

säilyttää sitä
baarikaappini avainta
Hermostuksissaan
otti aamu tuikun
Minullakin menee
vallattomalla
perin hyvin
Tissuttelen hissukseen
Taiten vietän......
juhannusta
Soimaa ei tästä
omatuntonikaan
minua enään