Jospa minulla
olis sielu ja
omatunto
Minullekin olis
kohtuus tärkeää
ja vastuuntunto
Senhän minä
Keskenämme että
yhteisvastuu on

meillä toisistamme
Minä juhlin
Nautin jaloista
juomista
hyvässä seurassa
ja sinä maksat

 

Minulla on musta
sielu
Hiljaiseks olen
opettanut
omantunnon
Minusta suurta
ylellisyyttä on
toisista mokomista
selkärangattomista
vastuunkanto
Mehän toisistamme
yhteisvastuuta
Minä juhlissa nautin
hyvistä juomista
Viimeksi shampanjaa
prinsessan isosta
kengästä
Ja sinä maksat

Minulla kun on
vähästä
tuskastuva
herkkä ja
värisevä sydän
Minulla on
huono muisti
Hiljaiseks olis

omatunto
vaiennettava

Niin ja mitäs minulle
olis vielä

Rytmivikainen sydän
Minä en voi
liian usein
hienoissa juhlissa
prisessan kengästä

Mutt auttaa se
joskus vähempikin
Perjantai iltaisin
minä juon olutta

prinsessan kengästä
Ja sinä maksat

 

 

 




o